Sex and the city

Såg filmen nyss, ska tilläggas att jag knappt sett någonting av serien innan filmen, så jag var inte så imponerad av den. Lite lång också.. jaja. Nu har man sett den iaf.

Igår var jag ju in till Stockholms stad och träffade Danijela, jag köpte ett par nya engineer, haha. Kan va mitt 6 par eller nått. Den här gången halvmörkblå med en ficka, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Men jag gillar färgen.
Sen köpte jag en pjamas med, riktigt skön. Drog omkring i den, här hos Jocke, igårkväll.

Vi hade en lugn och skön kväll, vi såg på lyxfällan och åt indianglass.
Jag trivs.

Idag äre ju äntligen helg, dock spelar det ju ingen roll för mig eftersom att jag bara hänger hemma på dagarna endå. Jag måste fixa ett jobb, vet bara inte hur och vart. Mycket att tänka på. Ska dock hem och skriva in mig på arbetsförmedlingen hemma i Falun nästa veckan. Kanske blir att stämpla ett tag. Och leva på er, mina skattebetalande vänner. Tack.

Idag ska jag och Jocke kanske till Adidas outlet här i Stockholm, beror lite på när han slutar jobba. Hoppas snart, jag är trött på att hänga runt här själv, haha.
Sen vad som händer ikväll återstår att se..

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0