Sep. 10th is now part of the history

Igår var en historisk dag. Hostdad sa att det kommer bli en dag han aldrig glömmer, haha.
Föräldrarna har nu insett hur ouppfostrad Piper egentligen är, så här sa hostmam igår; "I've rasied my children the white-man-way, but you know what.. it's diffrent now.. now im doing it korean-style" haha! Jag kunde inte sluta garva!

Imorse var Piper en ängel, hon gjorde allt jag sa åt henne. Hon var lugn och sansad, det var som svart och vitt. Allt gick riktigt bra. Förhoppningsvis håller det i sig, eller ja. Det kommer hålla i sig. Och det känns bra att föräldrarna har tagit tag i det, för annars vet jag inte hur det hade slutat.

Igår berättade även min hostdad för mig att det finns ett asstort outlet-shoppingcenter typ 40 min norr ut. OHLALALAAA! I wanna go there! 200 affärer, alla märken hade sin egna affär. Jag blir helt lyrisk av bara tanken. Man fick en karta när man kom dit för allt var så stort. Hostmam sa att vi skulle åka dit någon helg :) JIPPI!

Det är lite synd att det är dyrare skatter inne i stan på allting, vilket ju i slutändan gör allt liiite dyrare. Men affären coast 2 coast i Westhester mall var helt ok = inte i NYC = längre skatter =billigare = glad Maria.

Idag är det tvättdag, sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan slänga in den andra. Det är lätt 2 maskiner, en ljus, en mörk. Shipshop - klart.

Ne-Yo - Sexy Love (Kyaal Remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0