Oooh finally friday!

Shit alltså, vilken morgon! Piper har spytt konstant och Erin har grinat efter mamma. När Erin äntligen slutade grina så blev hon arg på mig istället och började skrika "IM NOT PLAYING YOU, YOUR NOT MY FRIEND!" oavbrutet. Nu har hon äntligen slutat, för att börja skirika "GO AWAY!" så fort jag kommer i närheten. Men annars har det var en bra morgon...

Idag ska vi försöka ta oss till the mall, som sagt. Igår hann vi bara med V.S innan det stängde.
Jag ska även träffa en svensk tjej idag som heter Sara, hon har vart här i 3 veckor.

Imorgonbitti ska vi kanske in till NYC, jag vet inte om hela familjen ska åka. Jag hoppas inte, haha. Jag ska iofs inte vara negativ men jag behöver ett break från tjejerna. Faktiskt.
Och imorgon kommer äver area-director och ska hälsa på och kolla hur det går för oss, jag har hört att hon är en riktigt bitch så det återstår att se.

Nu måste jag väl kolla till de små yrvädrerna igen. OHMYLORD. Tur att det är helg nu ;) haha

Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0