Nu är det bestämt..


21 Sep kl 7.15 landar jag på Arlanda. Jag är förvirrad, ledsen, uppgiven, sorgsen, you name it.
Jag är så ledsen att det inte blev som jag tänkte, jag är besviken.
Mitt härliga år i USA slutar på lördag. Och jag vet inte om jag grinar för att jag är glad eller för att jag är ledsen.
Mitt coola år, hann inte ens vara i en månad.

Men jag är stolt över att jag provade. Jag ska försöka hålla huvudet högt efter det här. Ibland blir det inte som man tänkt sig. Ett stort tack till alla som stöttat mig. Låter smörigt men jag menar det. Här sitter jag 50406996994 mil från alla er och känner mig sjukt hjälplös.

Men snart så.. ses vi igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

men minns det vi sa på festen maria, fan om det inte går äre bara å åka hem =) å de va de du gjorde, man lever bara en gång å den gången är nu! det här va säkert de bästa du kunde gjort :)

2008-09-19 @ 09:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0