Newfound Lover

Många människor är beronde av saker. Alkohol. Cigg. Lite grönt gräs. Dr Phil. Färgen rosa.
Min börda är denna underbara dryck;



Snapple Mango Madness

Jag är fast och vill inte sluta. Den är god, söt - men inte sliskig, den är härlig.
Och som om det inte vore nog, så finns det i korken lite "real facts" som gör att man mer suktar efter en flaska. För vad står det under korken denna gång?

Idag fick jag real fact  #114:
The oldest known animal was a tortoise, which lived to be 152 years old"

Dessa små faktatexter gör att man får ett sug, ett sug till att lära.
Nyfiken på detta tortoise-djur så vände jag mig till allas vår vän - google.
Och reslutatet var en sköldpadda.

Sedär, så har man lärt sig nå nytt idag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0