My little room..

Idag har det var sjukt varmt igen, så vi har mest chillat i parken.
Men idag skaffade jag ett amerikanskt nummer, så mitt svenska nr används inte längre. Eftersom att jag inte vill ha några weirdos som ringer mig så fråga efter mitt nr, istället.

Idag var vi och åt pizza på en resturang, den va rätt god. Mycket vitlök!
Och mina hostförärldrar är hur schyssta som helst, och jag gillar dem grymt mycket! Man kan skämta och sådär och de är riktigt avslappnade. OCH idag fick jag reda på att de gillar reggae!! haha, bäästa! Hostdads favorit var Yellowman. Så de är riktigt coola.

Jag vet att ni har väntat, och nu har jag iaf fixat bilder på mitt lilla cozy rum.


inte så stort men mysigt :)
där min jacka hänger är min garerob, och Piper har alla sina Polly Pockets-leksaker på min säng.
Och sen är det en hylla och mitt emot gareroben står en byrå.
Mitt rum är typ i källarn och resten av familjen bor på övervåningen så jag kan lyssna på musik och sådär uan att störa dem och det är skönt. Så 3 steg ut ur rummet har jag mitt badrum som är helt nygjort och jättefint.


Nu ska vi typ titta på bee-movie och käka middag.

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh va mys ditt rum ser ut. fan va fränt att dom också gillar reeage eller hur fan det stavas :P Carlsson klart jag vill ha ditt nr!! Give Me!!!!

Puss på dig gumms!

2008-09-02 @ 16:06:44
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Mia

åh hur mysigt som helst ju. saknar dig vännen

2008-09-02 @ 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0