Lite lyckligare..

Idag var area-director här och hälsade på, allt gick bra tills vi var ner och jag visade mitt rum och hon frågade om jag hade hemlägtan, då brast det. Jag grinade som en liten bebbe. Jag hatar att jag är såhär känslomässigt instabil, det är skitdrygt. Jag tycker om mina hostföräldrar jättemycket, och barnen, visst de är skitdryga ibland. Men jag gillar dem.. visst.
Men endå detta faktum att jag vill åka hem - jag säger inte att jag tänker åka hem, men känslan finns där. Jag hoppas den försvinner illa kvickt. Och att jag börjar få lite vänner, så att man kan göra planer och har saker att se fram emot.

Allt, och det är inte lite vill jag lova, jag ser fram emot är jul. Våran jul. Som kommer bli så sjukt bra! Många dagar kvar, men tiden kommer rusa förbi, sen är du här. Hos mig. Jag vill referera till Hellogoodbye's låt here in your arms;

Where you are the one, the one that lies close to me.
Whispers, "Hello, I miss you quite terribly."
I fell in love, in love, with you suddenly.
Now there's no place else, I could be, but,
Here in your arms.

Men för att göra mig själv lite gladare i denna lite ledsna situation, så shoppade jag, haha. Vafasen tänkte jag, shopping gör alla kvinnor glada, så jag gled in på Adidas.com och hittade denna för 45$, och nu är den påväg hit till mig.



Men nu ska jag snart sova. Är trött idag och längtar efter att veta hur min bok slutar.
Förresten så borde jag ta reda på vad det kostar att skicka böcker. Jag skulle vilja ha lite mer svenska böcker att läsa på kvällarna. När man vill varva ner och bara chilla, då pallar jag fan inte att läsa engelska, även om jag borde.
Ja, det tål att tänkas på.
Godnatt mina bästisar!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!



Såg att du bor kring westchester county, JAG MED! Eller jag ska byta familj och kommer dit imorrn=)



Min msn är : finatina@hotmail.com om du råkar ha det.



Vore jättekul att prata eller nåt!



2008-09-10 @ 13:49:24
URL: http://tinaiusa.blogg.se/
Postat av: K_fly

Alltså :)

Haha , sjukt nog så lyssnade jag av någon konstig anledning jävligt mycket på den låten också när jag bodde i London!

Tills jag hitta mig en vän o vi rökte en massa bra weed. Då gick det över !

Sooo, Gå ut o leta , haha jag testade till o med en lite lättare variant av kontakt annonser..

www.gumtree.co.uk (tror det finns .com också)

Skrev adress just för du inte skulle tro jag va inne på nån match shit .. Haha



Ge inte upp iafl :)

2008-09-10 @ 14:46:06
URL: http://choonakrawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0