Let's read a book!

Jag bestämde mig för att Erin inte bara kunde sitta och titta på tv, utan hon fick faktiskt lov att göra nått annat.
Så jag sa till henne att vi skulle läsa på bok, hon fick välj. Så började vi läsa, så det en såndär bok som man kan öppna luckor och såndär medans man läser, så insidan på luckan står det en text.
Så öppnade hon en lucka, så bad jag henne flytta på sitt finger så jag kunde läsa vad det stod, då blev hon arg och började sparka på mig, sen sa hon: geeeeet away!

så nu sitter jag här ingen..


Kommentarer
Postat av: Elinor

Nu vet jag inte hur det hela gick till egentligen, men du kanske måste försöka lugna ner dit lite och låta henne hålla fingret där. Du kan hitta på en egen text eller fråga henne vad hon ser på bilderna istället för att be henne ta bort fingret. Fråga om hon kan läsa det som står. Bara förslag. Tålamod är något du behöver till tusen.



Nu kanske du håller ut extremt länge men det är iaf ett förslag =)

2008-09-16 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0