Kindergarden-day

Idag började äldsta, Piper, skolan så det var en stor dag för henne! Jag fick göra flätor i hennes hår och hon vart grymt nöjd = grymt stolt Maria.
Den minsta, Erin, och jag blev hemma och tittade på tv. Erin va skitarg för att hon inte fick gå till skolan så det började med "IM NOT YOUR FRIEND ANYMORE!" sen mutade jag henne med glass, haha, då blev hon gladare. Så nu sitter hon här brevid mig med glass i hela fejjan och ser allmänt nöjd ut.

Senare idag ska jag och en aupair-vän kanske och shoppa.
Hon verkar gilla samma stil och hon gillar samma musik som mig, så vi kommer nog komma överrens bra, haha.
Annars flyter allt bara på, jag trivs.

Nu ska vi läsa bok, ses sen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va roligt att hon gillade flätorna och att ni blev vänner direkt sen ;) Haha.

Va skoj att du ska träffa en kompis nu. hoppas allt funkar jättebra.

Miss you, love from Hosjö!!

2008-09-03 @ 17:11:25
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe muta barn med glass funkar alltid =)

2008-09-03 @ 17:49:00
Postat av: mia

hehe muta barn med glass funkar alltid =)

2008-09-03 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0