Kindergarden-day #2

Piper kom hem från kidergarden ganska snabbt eftersom att hon bara var där halva dagen. Imorgon ska hon åka buss till skolan och det är mitt ansvar att hon kommer hem bussen! OHMY! Imorse var det hektiskt, Piper sprang runt och grinade för att hon inte ville ha två toffsar, sen plötsligt ville hon det. Guuud, hon är verkligen i en dryg ålder, hon har skrikit och grinat om vart annat idag. OCH till lunch åt kidsen ägg, bara ägg haha. Piper gillar sina ägg sådär så äggulan rinner, det är såå äckligt.

Nu väntar jag mest på att Ge ska höra av sig så vi kan åka och shoppa, haha. Jag längtar verkligen med tanke på att jag inte har några kläder :/ buu.

Nu kom Piper och frågade om vi kunde måla, det gör vi myyyycket här.
Ses sen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha orka barnen när dom är sådär, men det är väl också en charm. Ja va kul att måla ;)

2008-09-04 @ 00:28:18
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0