Itsy bitsy spider..

Är du rädd för kryp?
Speciellet spindlar?

Då kan du sluta läsa nu..

för SVARTA ÄNKAN ÄR HÄR FÖR ATT STANNA

Jag trodde Sverige var ett tryggt land, där kan man bo för det finns inga farliga djur. Men det är väl bara att glömma. Vart ska man nu flytta? Dom finns i USA med så här kan jag inte stanna heller.
Jag är sjukt rädd för spindlar, vanliga töntiga skogspindlar får mig att rysa. Så nu är jag helt skärrad.

"Den är svart med en röd timglasformad fläck på bakkroppens undersida.
Ibland finns det en rad röda fläckar i mittlinjen på bakkroppens översida. Bakkroppen är klotrund.
Honorna kan bli cirka 14 millimeter långa.
(...)
I Sverige finns inga lager med motgift mot Svarta änkan. Symptom som uppkommer, som muskelspasmer eller blodryckspåverkan, behandlas för sig."

Det känns Tailsweep Page Counterinte heler så betryggande, men dock läste jag också att 80% av alla folk som blir bitna får en mild symtom. Så det är bara några som dött av ett bett. Va skönt att höra.

Så kära svenska vänner, var försiktiga. Se er för. Kolla i sängen, i skorna.
För de är sluga de där jävla kvinnorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0