I think that someone got a little tipsy last night..

Igår träffade jag på the brazilian-people. Nathalia hämtade upp mig hemma, sen drog vi och shoppade. I nått stort varuhus som jag fick en känsla av att Ullared ser ut som, haha. Så jävla mycket fula grejer, a la Lindex-slut-rea blandat med ÖB. Först blev jag riktigt förtvivlad, jag skulle ju SHOPPA! Men efter lite gluttande så hittade jag faktiskt ett sött linne och ett par vanliga leggnings.

Sen kom sko avdelningen..
Hittade ett par vita, låga converse för 250 spänn, så jag köpde dem. Sen stod dom där.. typ skrek på mig. Så jag gick dit, höll lite i dom, skrattade lite för mig själv; jag kommer aldrig använda dem..
Så provade jag dem. Sköna. Så välkomná hem, mina första riktiga högklackade skor.

Sen mötte vi upp Marcella, Simone och Karina. Alla från brazilien, de fick påminna varandra flera gånger att jag faktiskt INTE förstod va det så och att de måste prata engelska, haha.
Vi drog och käkade på pizza hut sen hem och bytte om, jag tog mina högklackade kvällen till ära. Sen drog vi till White Plain.

Först drog vi till en ställe som hette Black Bear och av någon underlig anledning kostade en budweiser 1$
Lät himla bra tyckte jag, så vi vart där ett tag. Baren såg ut som en sportbar, de visade baseball på stora skärmar.
Sen drog vi till några andra ställen med.
Sen drog vi tillbaka till Black bear och när vi kom dit fick vi en drinkbiljett, valfri drink. Så vi tog nått rosa, halvdant som bubblade lite.
Men kvällen vart rätt seg, så vi bestämde oss att åka hem. Dock började klockan närma sig halv 2 så det var helt ok.

Idag är jag faktiskt bakis även om jag är uppe med tuppen, jag funderar på att sova lite mer.
Ikväll ska jag vara barnvakt och imorgon kanske jag och mina brazilianska vänner ska in till Manhattan!

Och ja, det är klart som kristall. Du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0