hjärtevän och stjärtevän

Igår åkte jag till Stockholm och min hjärtevän.

Men först träffade jag Malin. Vi drog och lunchade och sen blev det lite shopping. Malin köpte sötaste klänningen!
Jag köpte typ ett hårband, haha.
Sen träffade jag Andres över en fika. Det var skoj att träffa på han igen, saknat hans sarkastiska sätt att föra sig i tal.
Sen hjälpte han mig att köpa ett busskort och att hitta rätt station, åkte ut för att möta upp Jocke.

Det var minst sagt ett kärt återseende :)
Vi åkte hem och tittade på Idol och Vem kan slå Filip och Fredrik. Jag har verkligen saknat svensk tv.

Nu ska jag snart ta mig in till stan och möta upp fröken Njela.
Om jag nu lyckas ta mig till stan.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0