Hejhej hallå bullen..

Jag är en tjej på 21 sommrar som är...

helt rådvill, jag tror jag har bestämt mig. Men så kommer alla med "ja men jag hade en kompis som också kände så.." Visst, om jag åker hem så kommer det säkert finnas dagar då jag ba; men vafan åkte jag hem för.. Men om det är 1/50 dagar så är det fortfarande 49 dagar jag känner mig tillfreds med mitt beslut.

Och att många säger, håll ut!
Men jag vet faktiskt inte riktigt om det här är min grej, haha. Jag trodde det iaf. Fast jag vet inte om jag vill leva det cozy amerikanska familjelivet, ta kort med mig och barnen och sätta in i album och bara vara sådär helylle.

Sen ska jag ju erkänna att jag saknar Jocke väldigt mycket, att det suger att behöva "boka tid" för att prata med varandra. Att typ ok, du kommer hem från jobbet den tiden.. då måste du åka direkt hem, för då ska jag hämta Piper vid bussen, ja och då blir klockan si och så mycket. Det suger riktigt hårt.

Sen behöva ta en rematch, visst det är väldigt vanligt. Men jag vet inte om jag orkar med en helt ny familj, med helt nya barn som kanske inte heller gillar mig. Eller att jag hittar en familj, och vill iaf åka hem efter några månader. Då har jag ställt till det för ÄNNU en familj.

Jag måste sova på saken, ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej hej hittade dig pa mikaelas blogg (theworldsgreatest.blogg.se) Jag bor i White Plains ratt nara dig sa om du vill ta en kaffe nagon dag sa kan du ju hora av dig :) [email protected] ar min msn sa adda mig om du vill kram

2008-09-17 @ 17:25:25
URL: http://elinee87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0