Girls-night-out!

DAMN IT! haha jag kommer aldrig komma till det där shoppingcentrumet!
Idag ringde den där Sara jag berättade om, hon var skitrevlig!
Och hon och hennes aupair vänner i Bronxville skulle ut och bowla och käka middag, så jag ska hänga på dem :) Hon var 23 och hängde mest med 19åringar så hon tyckte det var bra att jag var över 21 så vi kunde gå och klubba.

Bronxville är bara 3 min ifrån här med bil så nära och bra!
Sara gillade även att åka in till NYC på helgerna, vilket faller mig bra i smaken!
Denna Ge, gillade inte att åka in. Allt var så dyrt, enlig henne. Det var lite synd, men jag blickar frammåt mot shoppingdagar med Sara.

Hon skulle hämta upp mig typ vid 8. Så jag har lite tid på mig att fixa till mig lite, sminka mig lite kanske dagen till ära, välja kläder, eller just ja jag hade INGA kläder att välja mellan...

Hoppas ni har en bra helg hemma!
Här är det fortfarande skitvarmt, går inte att ha på sig mer än shorts och linne.
Synd att ni har typ höstjackor på er hemma, suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0