"Giiiirls we're taking a baaath!"

Herre, MIN JÄVLAR SKAPARE, gud.

Allt gick så bra till en början. När jag hämtade Erin vid pre-school stod hon där och sa "my Maria!" när jag kom. Den ungen gillade jag då, så kramade hon mig massa och pussade mig lite. Gosh, då är allt bra.
Så vi gick hem och chillade lite och åt lite lunch, hon badade lite i deras barnpool, tiden gick och sen fick vi lov att gå och hämta Piper vid bussen.

Även hon var glad idag, tack gud tänkte jag, det är det enda jag kommer be om den här veckan.
När vi kom hem så tittade de på "little bear" skittöntigt barnprogram, fine. Jag satt mig framför datorn och började maila lite aupair-brudar om att kanske hooka upp för lite starbucks-kaffe.
Har fått svar från några.

Aaaaaanyway..
Idag var det baddags, så vi kl 5 sa jag åt tjejerna att de skulle avsluta sina teckning för vi skulle bada. Erin släppte allt hon hade i händerna och började skutta runt och skrika "bath! bath! bath! We're gonna take a bath!" Då var en med på noterna, men den andra illbattingen Piper, hon tvärvägrade. Hon skrek och sparkade, sen när hon hade sansat sig lite och jag blit arg på henne X antal gånger så sa hon till mig att jag var en dålig nanny och att hon ville ha en ny.

Detta är dock ingen nyhet för mig, eftersom att hon typ säger det till mig varje dag. Synd att du inte gillar mig, deal with it.
Jag gick iaf ner Erin i badet och hon lekte och tvättade sina fötter så snällt och bra. Tills...
Vi skulle tvätta håret, då blev det liv i lådan. Och då precis kom Hostdad hem så han hjälpte mig och där satt jag mitt i kaoset av Erin som skrek för att hon fick vatten på huvudet, Piper som gnällde efter pappa på sitt rum.
Hostdad sa att de nog hade problem och att om de inte skräpte sig så kommer nog Maria åka hem till Sverige igen. Han läser mina tankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0