FANOCKSÅ!

Fick just ett mail från Adidas.com, de kunde inte skicka min tröja. Något hade blivit fel, stod inte vad utan bara att de var väldigt ledsen över situationen och att jag kunde ringa deras kundtjänst. Aldrig i livet, jag vågar knappt svara i telefonen här hemma för jag hör aldrig va det säger, de pratar så fort, haha.

Jaha, då var man lite ledsen igen då, ingen ny tröja. Skitdag.
Då får jag helt enkelt åka in till NYC i helgen och försöka hitta lite affärer som typ Elementstore på Broadway och Girlprops på Prince street. Åka in själv kommer nog bra, kan nog bli soft. Gå dit man vill. Fett.
Jag måste verkligen ha lite nya kläder.
Jobbiga är att det fortfarande är varmt, men det är ju påväg att bli höst så det känns inte som att det är någon ide att köpa några nya shorts.

Nyss kom min hostdad ner till mig och pratade med mig om Piper och hennes jävla beteende. De sa att de verkligen skulle ta till hårdhandskarna nu, för så här kunde hon inte hålla på. No shit sherlock..
De tog dem typ 2 år att komma på det. Grattis.
Jag behövde vara här 2 veckor för att inse att jag inte skulle palla 1 år här om de inte gjorde någonting. Självklart har jag inte sagt åt dem att deras unge är omöjlig, de har bara upptäckt det själv.
Så återstår att se vad som händer..

Nu ska jag göra mig lite frukost, vi ses sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0