Ellinor:

För att svara på dina inlägg, så visst det tar säkert tid. Men ska man må skit i väntan på att det kanske blir bättre?
Hon har vart här "krånglig" (som föräldrarna väljer att kalla det) i snart 2 år.
Det är alltså inte bara mot mig hon är så. Hon har ingen diciplin och det känns inte som att det är mitt jobb att se till att hon får se. Jag är här för att leka med dem, hitta på roliga saker och ha kul. Jag kämpar med att få dem till skolan, försöker få dem att göra någonting annat än se på tv, utan att de börjar grina eller säga att de inte gillar mig. Och nej, jag har inte ett dugg kul.
Så frågan är ju hur länge ska man behöva gå runt och känna sig ledsen?
Jag har, som sagt, hemlängtan som det här, det här gör verkligen inte saken bättre.

Kommentarer
Postat av: mary

Gör det som känns bäst. Blir du lyckligare av att åka hem. ÅK HEM! Vill du stanna kvar å vänta på att allt kanske blir bättre, så stannar du. Usa finns kvar, åker du inte hem kan du ju aldrig komma tillbaka ju!!!



LOVE!

2008-09-16 @ 21:26:35
URL: http://marysoul.blogg.se/
Postat av: Elinor

Som sagt, bara du vet hur det är. Tänkte mest ge förslag. Och om du mår så dåligt kanske du kan få komma till en ny familj?



Vad finns det att hitta på som är kul? Kanske finns något museum eller något dom skulle gilla? (Du kanske testat detta redan i och för sig, men jag har själv varit aupair och fick i slutet en så himla bra erfarenhet och det vore så klart kul om du också får det till slut)



Och självklart ska du inte må så dåligt som det låter att du gör.

2008-09-16 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0