Det regnar i New York..

Regnet har öst ner, som tur är har det nästan slutat nu. Det har även åskat!!
 Det var vart så varmt dessa dagar nu, så det är skönt att regnet och åskan rensar ur luften lite, för det var faktiskt vart lite äcklig luft här.

Så idag när det har regnat, har vi haft filmdag. Super-baby-bratz och over the hedge är filmer vi hunnit med, nu har erin somnat på soffan. Hon var sjukt trött, så jag tänkte att det nog är bäst att låta henne sova lite. Om typ en halvtimme ska vi och hämta Piper vid bussen. Väldigt skönt att Piper är i skolan hela dagarna, faktiskt.

Imorse satt hon och grät över att mamman hade gått till jobbet, stormtjöt konstant i 10 min sen var hon bara allmänt tjurig så hon hann inte äta frukost eller borsta tänderna innan vi skulle till bussen.
Sen lämnade jag av Erin, seeeeen var det egotime. Jag typ sov och duschade, var ungefär det jag hann innan det var dags att hämta Erin.

Dagens gåva är ett skrivbordsunderlägg till mina kära vänner hemma i Sverige;



Jag saknar er alla!


Kommentarer
Postat av: Sofie

söööt jag sakanr dig också!

2008-09-10 @ 00:15:31
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Mia

jag saknar dig jätte mycket!

2008-09-10 @ 13:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0