Central Park

Idag var vi inne på manhattan. Vi hängde lite i Central Park och sen shoppade vi lite. Jag hittade mina eftersökta Nike dunk low, de gula och blommiga som jag letat efter. GOSH! Och för 350 spänn typ. Skitbra!
Manhattan är verkligen sjukt stort och det är människor ööööverallt!

Idag har vart en bra dag, men jag har haft den där känslan i magen att allt faktiskt inte är bra. Den där känslan att nått är fel, att man liksom inte kan släppa på det och bara ha kul, eller liksom - att det inte är så kul.
Jag vet inte va det är, hoppas det går över. Känslan har kommit krypandes.
Jag trivs bra med familjen, så det är inte det.
Jag vet inte.

Jag ska sova på saken nu iaf.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas att känslar går över vännen.

Åhh va mys med manhattan jag vill också åka dit! Fy fan va skoj.. Kramar

2008-09-09 @ 00:08:08
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0