Califorina dreaming!

HELL NO!!

Idag har det vart så varmt att vi knappt velat vara ute. Jag har en djävulsk huvudvärk och orkar verkligen inge mer värme nu.

Idag har Piper vart ett pain in the ass, hon har grinat och skrikit över ALLTING! Och jag har vart världens sämsta människa enligt henne, och hon sa åt mig att åka hem till min mamma, men nu sitter vi och målar och hon har gjort en sjöjungfru som hon sa att jag kunde ta med hem och visa och sen komma tillbaka. Gaaah, hon är fan värre än en tonåring.

Idag hoppas jag verkligen att jag och Ge ska och shoppa, för jag behöver nya kläder!!

20 dec, kommer bli heeelt galet bra!

see you

Kommentarer
Postat av: mia

vad händer 20 dec??

2008-09-04 @ 21:52:19
Postat av: Sofie

Haha du verkar ju ha der skoj ;)

Får fråga samma fråga som Mia, vad händer 20 dec?

Tack care, puss

2008-09-04 @ 22:58:57
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0