At the local pool

Yepp, idag har vi vart och badat vid ett utomhusbad, det har vart sjukt bra väder idag och jag bräde mina axlar lite.
Tjejerna är jättesöta och håller sig oftasta snälla mot varandra haha
Jag trivs jättebra här och hostföräldrarna är jättesnälla, hjälper mig med allting.

Jag hann inte fixa något amerikanskt nummer idag, men hostdad sa att vi kunde göra det imorgon. Så vi hoppas på det bästa, och att jag kan fixa nått abonemang så jag kan sms mycket haha, för det är typ det enda jag kommer göra från mobilen känns det som.

Jag är fortfarande rätt trött på kvällarna, men det blir bättre. Igår var jag iofs sjukt trött och klockan var inte mer än halv 10. Men jag vaknar rätt tidigt på mornarna.

Jag har lite svårt för alla människor som frågar hur man mår när man träffar dem, haha så jag är mest tyst och ler.
Jag har blivit kontaktad av några aupairer som vill hänga ut så det ska jag göra någon dag :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhh vännnen!

Jag blir så glad varje gång jag går in på din blogg och du har skrivit igen. Hoppas du kollar igenom albumet ibland och får dig ett gott skratt ;p Fyll ut det med MASSA kort, lägg upp några här också vettja :)

Sköt om dig vännen och lev livet :D

Puss och Kram

2008-09-01 @ 19:09:32
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0