9/11 - never the same.

Nu har jag och hostföräldrna setat och tittat på minneprogrammet om just 9/11. Det var hemskt och se, det var läskigt. Hostmam berättade att hon hade jobbat i torn 2, bara 2 månader innan det inträffade. Och att hon kom ihåg dagen så väl.
För mig är det fortfarande overkligt.
Jag frågade dem hur de tyckte att G. Bush hade hanterat situationen. Hostdad sa att han inte gillade nått Bush gjorde. Och att det faktiskt hade vart en del "red flags" men Bush hade ignorerat det, som typ några, som senare visat sig vara självmordsflygarna, hade tagit pilotlektioner, men de hade aldrig lärt sig att landa planen. Det må låta komiskt nu, men då..

Jag blir alltid så rädd för sånna här saker, det är ungefär som att se en skräckfilm. Lite hjärtklappning.
Jag hoppas att inte att jag eller de människor som står mig nära ska behöva uppleva nått sådan.

För att leda tankarna mot något lättsammare så ska jag kanske med ett par tjejer och shoppa i White Plains imorgon och sen kanske vi ska ut och svänga våra höfter.
Ska ringa henne imorgon!
Det börjar ta sig.

Jordin Sparks - No Air feat. Chris Brown


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=Sm73wOuPL60&feature=related

2008-09-12 @ 14:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0