Vad är det för dag?

Med Governor Andy - Lyckliga gatan ft. Lorén i CD:n går jag runt här och småplockar.
Solen vräker ner så jag borde ta mig en promenad, vilket får bli efter min lunch. Jag ska endå posta brev åt J. Hemmafru-livet är segt. Min tidsuppfattning börjar sacka efter när jag nu tittar på klockan och inser att hon inte alls va runt 11 som jag trodde.. och jag blir helt dagvill, för mig skulle det lika gärna kunna vara fredag idag.

Igår var Malin här, jag bjöd henne på brunch. Hon har flyttat till sin vän Erica, som typ bor 150 m ifrån oss. Så nu kan vi ses lite titt som tätt. Vi bestämde att vi skulle pimpla rödvin och skvallra någon kväll här framöver när jag berättade för J vilka planer jag hade sa han: Då ska jag spela tv-spel

Idag har jag total mat-ide-torka, jag kommer inte på någonting som jag kan göra till middag. Spagetti och köttfärsås åt vi för någon dag sen, så skulle ju vara lite exotiskt att äta något annat än det. Sen har vi ju inte riktigt kommit fram till vad vi gillar och inte gillar. Så han får helt enkelt gilla läget. Har ni någon ide?

Kommentarer
Postat av: Therése

finns massa goda enkla maträtter på arla.se

tips för veckan är fetaostlaxen ;D

hoppas det går bra för dig i sthlm nu! kramar

2008-10-07 @ 22:24:07
URL: http://itsnotover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0