Hoooney, I'm hoooome!

Jag gjorde en mycket lyckad korv stroganoff igår, den var asgod! OCH det är så kul att laga mat till någon annan, så jag t.o.m njöt när jag stod där i köket och skar lök och korv haha.
Jag lyssnade som sagt lite på Guvenören och dansade runt mellan datorn och köket, datorn var min vägledning till den, jag måste säga, perfekta korv stroganoffen jag lyckades få ihop. Största anledningen till att jag blev så nöjd var att den smakade preeeecis som mammas. Då vet man att man lyckats!

Sen när allt nästan var klart steg min man in genom dörren, sa att det luktade gott.
Inte som förra gången då han sa att det luktade bränt i hela området, dock var det inte jag som orsakat det..
Han hade vart på bolaget åt mig, lite rödtjut åt mary-mar. Tacktack!  Så nu ska jag bli en rödvinskärring!

Sen drog han fram ett paket! TILL MIG! Ett vitt med svart mönster på, och lila snören! haha. Jag var så nöjd av bara omslaget att jag glömde stänga kylen. Och när jag öppnade paketet så var det en fruktskål! Den var så fin!
Den var svart utanpå och röd glasmosaik innuti.
Så nu står den fint på köksbordet, nu fattas bara frukten!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej, vad gulligt av honom. Du som har kollat efter en sån :)

2008-10-08 @ 17:23:26
Postat av: Sofie

va gulligt tjejen. du verkar trivas kalas bra :)

2008-10-09 @ 12:58:05
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0