Give me some Taaaanya-love!

Eftersom att jag för det mesta lever lyxhustru-livet så har jag rätt mycket slötid, som jag egentligen inte göra något vettigt av. Har funderat på att färga håret i typ 3 veckors tid nu, men har varken lust eller engagemang. Jag är helt nerdeppad av att bara gå hemma hela dagarna.

Iofs har jag jobbat de 2 senaste dagarna, och jag trivs trivs trivs!

Så idag åkte jag ner till Biltema och mötte upp min far och lil´bro, de var här i Stockholm på jobb och jag passade på att träffa dem lite. Det hela tog ungefär 20 min, sen drog jag mig hem igen. Nu är mitt nästa projekt att gå till apoteket och köpa lite coola och dyra grejer. Appropå apotek så såg jag att man kan köpa graviditetstest på Statoil, haha. Perfekt!

Jag kollade in ReggaeSthlm häromdagen, för att se vad som var på tapeten, Och vad skådar mitt norra öga om inte denna otroliga kvinna;


 

TANYA STEPHENS!!!

Och hon spelar på Tyrol 9/11 och jag vill eller måste vara där! Jag har länge velat se henne live och här är min chans!
Hon har kvinnan som fått mig och Andres att gunga våra höfter till "its a pity" som kan vara min verkliga favorit med Tanya.
Nu ska jag ta tag i mitt hårfärgande, resultat kommer sen.
See you!


Kommentarer
Postat av: maria

AH MEN SKÄMTAR DU!!!!!!!!!! SHIT POMFRITT. JAG ÄLSKAR TANYA, SIST HON VA HÄR MISSADE JAG. MEN SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT. VAD KOSTAR EN TICKET?

JAG KAN INTE SLUTA SKRIVA MED CAPS FÖR JAG BLEV HELT EXTAS. SHIIIIIIIT POMFRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanya e verkligen min bästa bästa. Hon och India Arie. India kommer väl inte snart?



Ja färgade gyllenbrunt, typ brunt med pyttelite rött i, ja trodde de va helbrun, men icke. De dög, men helbrun hade vart bättre. lycka till med slingisarna!

2008-10-31 @ 14:13:26
URL: http://marysoul.blogg.se/
Postat av: Sara

om du har problem med ditt hår färgande finns jag inte allt för långt bort;)

2008-10-31 @ 23:23:27
URL: http://barbiesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0