Sov gott!

Vi bestämde ju oss för att köpa en ny säng.
Först åkte vi dock till Jysk, för de hade ganska bra erbjudande på sängar för tillfället.
Men för det första verkade sängarna inte så bra, sen var personalen så jävla nonchalanta mot oss så då hade jag ingen lust att gynna deras företag. Det är nått som gör mig så frustrerad, säljare som ignorerar en för att man är ung.
Vi hade ju tänkt att köpa hela skiten, sängar, bäddmadrasser och nytt täcke där, så de gick ju minste om lite säljstatus.
Så vi drog därifrån till Kamprad's påhitt och det blev en 180-säng ikea-style.



SULTAN SVANEHOLM säng och en SULTAN TUVEBO bäddmadrass.
Sen köpte vi mitt efterlängade påslakan ANDREA SATIN, självklart till dubbeltäcke;


Och jag är hur nöjd som helst.
Känslan av att kunna ligga hur du vill i sängen utan att nudda den andra personen är så skön, haha.
Så nu sover vi nöjda och glada på nätterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0