Hemma en sväng.

Bloggandet kommer i andra hand nu.
Jag har iaf varit hemma i Sverige i snart 2 veckor och att åka hem var mitt bästa beslut och jag ångrar mig inte en sekund. Jag har varit i Stockholm och hos min love. Jag har fika och skvallrat på dagarna medans Jocke har vart på jobbet. Hemmafru-style!

Nu är jag i Falun ett par dagar, ska betala lite räkningar och fixa med arbetsförmedlingen. Sen har Johanna fyllt år så det blir lite fest där och sen utgång! Så åker jag tillbaka till Stockholm på söndag.

I måndags var jag och Jocke en vända på stan, så var vi bort till SNS och jag hittade min efterlängtade Adidas-tröja, ÄNTLIGEN! Jag är så nöjd, plus att jag fick en lila SNS-väska också :)

Som leder tankarna till lila. Som är min absoluta favoritfärg, jag är galen i lila! JAG ÄLSKAR LILA! Och jag kan inte hjälpa det. Jag vill ha allt i lila.
Och hösten är ju här! Mössa, sjal och vantar :) myyyyys!
Jag är ett fan av mörka höstkvällar, så man får börja ha ljus tända!

Nu ska jag ta tag i alla mina viktiga vuxensaker, typ arbetsförmedligen.
Och städa, skulle ju behövas med.

Vi ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0