Dagens I-landsproblem

Servetthållare.
Hur svårt kan det vara?
Jag har letat överallt!

Det började med en fix ide när vi var med Joel och Christina til IKEA så kom jag på att jag tycker det är fint att ha servetter på bordet, så jag köpte lite servetter. Och tänkte det där med servetthållare, det fixar jag sen..
Sen förvändlades det till ett ohämmat begär. Jävla servetthållare!
Finns ingenstans! Jag har en bild i mitt huvud hur jag vill att den ska se ut, men den finns inte. Överallt är de slut, jag förstår inte varför alla ska överkonsumera servetthållare precis när jag har kommit på att jag vill ha en.

Men igår hittade jag en på Åhlens, ingen som jag egentligen vill ha, men den fick duga.
Så nu känner jag mig tillfredställd men endå inte nöjd.

Vet ni någonstans det säljer fina?

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.cchobby.se/product/11971-4516-327887/Servetth%C3%A5llare-10-st.html



http://www.danskdesign.nu/skagerak-pantry-servetth%C3%A5llare-p-389.html

2008-10-03 @ 21:17:22
Postat av: Lisa

Nej, det var fan helt omöjligt att hitta servetthållare i Stockholm! Knasigt.

2008-10-04 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0