Vi drar..

Nu är allt klart!
Vi fick lägenheten vi var och kollade på för en vecka sen.
En jättefin 2:a på 66 kvm. Nära garaget. Balkong. Perfekt!
Vi ska antaligen få beskitning på våran lägenhet nästa vecka, sen kommer det nog börja komma folk som vill titta på lägenheten.

Senaste kommer vi flytta 01-01-09 men det vore ju skönt att få flytta innan jul.
Här om kvällen var vi och köpte en sängram av en kvinna. Blocket-style!
Jag har kollat på den där sängramen sen jag fick min 120-säng i mitt lilla flickrum och nu insåg jag att den inte finns kvar på IKEA. Så vi ringde på en annons och åkte och hämtade den.

MY PRECIOUS!


Så nu står den hemma  hos Jockes mamma och bara väntar på att vi ska få flytta in i våran nya.
Och fantastiskt nog har jag fått tillåtelse att ha lila gardiner i sovrummet, så jag har tänkt att sovrummet ska gå i lite lila/grön/brun/rosa färger.
Jag älskar att Jocke (för det mesta) gillar samma saker som mig!
Idag hittade vi även ett soffbord på indiska för 1650 :- så det blir att spara med tanke på att vi har soffa, fåtölj, tvättmaskin och diskmaskin på inköpslistan.

Sen ska jag önska mig en wokpanna i julklapp, jag har helt plötsligt blivit helt frälst i wokad mat och soja. Mmmmmh!
Sen är det ju så roligt att laga mat! Iaf när man gör till någon annan och matlådor, haha. Det är det mycket nuförtiden.

Vi ses senare!

Kommentarer
Postat av: marrrrrria

shit, ni kommer ju gifta er snart, ni bara flyger fram med era planer. fan va kul!!!



wokpanna finns på ikea för typ en femtiolapp, den funkar skitbra, å när den väl blir dålig så är de ju bara att köpa en ny eftersom den e så billig, istället för att köpa en dyr som pajjar i teflonet lika fort :)



grattis till lägenheten!! ja trodde de va svårt att få lägenhet i sthlm :P

2008-11-16 @ 22:36:55
URL: http://marysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0