Felsäkert läge

Ibland är det så synd om en, riktigt synd. Mest synd om mig, faktiskt.
Jag har fått urinvägsinfektion. Jag har aldrig haft det, så jag är i i stor chock.
Igår ringde jag i panik ner till närsjukhuset och sa att jag nästan avled här hemma, vilket man måste säga för att man ska få komma dit under jourtiden.
Och det fick jag, 20 min efter att jag ringt hade jag tid.

Jocke var en snäll pojkvän och följde med sin ynkliga tjej. Jag hade så ont, jag kunde knappt stå upp.
Undersköterskan frågade ut mig och klämde lite på min mage. Sen skrev hon ut piller som jag fick åka och hämta ut på en gång. Jag ska ta dem 3 gånger om dagen med 8 timmars mellanrum, i 1 vecka!!,...jag har ställt alarm på mobilen.
Piller = ingen alkohol = tråkig helg = nykter maria, full jocke = jättepigg maria, jättebakfull jocke.

Men imorgon ska jag iaf på tjejmiddag hos Chrstina. Hon har fyllt år och hon har bjudit in lite tjejkompisar och jag kan stolt säga att jag är en av dem. Tjejkompisar, tjejsnack, skvaller - jag längtar.

Jag längtar att få umgås med personer som luktar blommor och kanske lite av Paris Hilton senaste parfym. Personer som har klänning och säger; men gud va söt!! till din nya topp (vilket din kille aldrig skulle göra, han skulle inte ens märka att den var ny)

Nu ska jag göra mig lite mat. Jag är vrålhungrig! Vi ses!


- Killar utan mat i magen är som windows i felsäkert läge, alla ikoner är rätt men allt går skitsakta.


Kommentarer
Postat av: mary

DUDE! urinvägsinfektion suger balle. ja har haft ett par ggr så ja kissat blod. fett oskönt. men drick sjuuuukt mkt citronvatten, de e fan de bästa. typ ett par liter, klunka i dig allt på en gång. så kör du så ett par ggr om dan. de brukar gå över rätt fort då. mycket citron ska de va!

2008-11-07 @ 12:49:12
URL: http://marysoul.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja citronvatten är bra! hahaha shit när jag fick urinvägs, hos mich morbror, mitt i morgonen med massa blod i kisset. sen ja skolsyrran på lugnet att jag fick gå hem, jag skulle då minnsan inte vara i skolan och blöda. som att jag gick med rumpan bar i korren...

2008-11-10 @ 22:15:34
URL: http://mittlivsomsofia.blogspot.com
Postat av: Sofia

citronvatten är bra. men man kan dricka alkohol=) det är inte farligt.

shit jag kissa också blod, mitt i morgonen hos mich morbror... vi var små och fatta inget, andra ring på lugnet. skolsyrran sa åt mig att gå hem för jag skulle då minnsann inte vara i skolan och blöda. som om jag gick utan byxor i korren...

2008-11-10 @ 22:18:10
URL: http://mittlivsomsofia.blogspot.com
Postat av: Sofia

citronvatten är bra. men man kan dricka alkohol=) det är inte farligt.

shit jag kissa också blod, mitt i morgonen hos mich morbror... vi var små och fatta inget, andra ring på lugnet. skolsyrran sa åt mig att gå hem för jag skulle då minnsann inte vara i skolan och blöda. som om jag gick utan byxor i korren...

2008-11-10 @ 22:21:47
URL: http://mittlivsomsofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0