Nej, jag gjorde det inte..

nix, jag färgade icke mitt hår igår. jag är för slö, jag la mig i soffan och slötittade på tv istället. Sen kom Jocke hem så åt vi lite middag och tittade på filmen "get smart", den var skitdålig. Sen gick vi och la oss.. Mycket spännande fredagskväll.

Men vi ska kompensera det idag. Jocke drog iväg och jobbade nyss, så sen efter han jobb ska jag möta upp han och så ska vi åka in till stan och shoppa lite, äta finmiddag ute och sen avsluta kvällen med lite bio. Det ska bli mysigt, känns knappt som vi sett varandra den här veckan och varje helg har vart något fläng hit och dit.

Jag t.o.m att jag ska ta hjälp av Jocke att färga håret imorgon, pappa hade hjälpt mamma häromdagen. Så kan pappa kan nog Jocke, haha.

Ha en bra halloween, om det nu är idag eller om det var igår, jag kunde inte bry mig mindre.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0