Kändistäta S-T-H-L-M!

I fredags såg jag dessa, vissa heta, vissa mindre heta men ack så coola kändisarna;




Gustav Skarsgård:
Ojoj, även kändisar äter på macdonalds, han vandrade in på mc på söder. Iförd lång svart kappa och grå stickad keps. Snygg kille!

Eye-n-i:
Även han på kära macd, det tisslades och tasslades runt bland killar i 15 års ålder med alldeles för stora och skinande kläder, "shit, kolla eye-n-i, jag svär det var han.."

Idol-Daniel:
Idol, Daniel. Han stod där vid kassan på seven-eleven, med ett paket mjöl, bacon och lite ost att betala. Han tittade på mig, jag tittade på Jocke bakom honom. Han gillar sig själv. Vi hade lika byxor. Han är söt i verkligheten alltså. Rödhårig, och det gillar ju jag.

Hejaheja - mera kändisar!

Kommentarer
Postat av: Maria Rubin

Hej maria de va inte i går? hur står de till så du har också kommit till storstaden va kul.

ha de gött.// Maria Rubin

2008-12-01 @ 21:58:48
URL: http://maariaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0