Ice cooooold..

Jag måste ha en vinterjacka, eller ja en vinterkappa. Fast ingen så där tantig. Jag vill ha en sån där vinterjacka som jag har min höstjacka. För idag var det kallt, svinkallt t.o.m höll på att förgås nere vid busshållsplatsen.

07.03 går min buss. Och när jag stod där och väntade kom jag och tänka på mina glada pop-dagar då jag hade converse och var allmänt håkan-hellströmig. Jag hade även converse på vintern, på vintern?! Jag har mina varma gosiga pumaskor nuförtiden och jag fryser endå. Hur i helvete tänkte jag när jag vandrade runt med ett par tygskor i -15 grader?
Iofs kan jag inte komma ihåg att jag förs.. men det är nog säkert förträngt. 
 
Jag försöker gå upp kl 6, men jag kommer oftast inte ur sängen förrens kvart över.
Sen är det till att försöka få liv i J, du är svårväckt!
Jag gillar mitt så kallade "uppdrag" jag är på just nu. Idag sa min handledare att jag hade svart bälte i registering. MARY KICK ASS! Det kändes bra att höra. Och ännu bättre att jag skulle få göra lite andra grejer efter registeringen är klar.

Jag har blivit väldigt duktig på att laga mat sen jag flyttade hit. Vi äter lagad mat nästan varje dag. Idag blev det köttfärs sås, smakade inte som mammas. Men det gör ju inget, det här är ju min köttfärssås. Jocke har en han gör också, den är skitgod.

Nu ska jag vila lite på middagen innan min man kommer hem. Då är det kvalitetstid!

Tjaarå!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Heej vännen! Hur mår du och hur går allt i Stockholm? Saknar dig tjejen, när kommer du hem igentligen? Puss

2008-11-17 @ 23:58:52
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0