Hejhej mitt namn är Maary!

För mina nya bloggläsare,

LÄR KÄNNA DIN MAARY!

HUR:
Svarar du i telefonen
: ah det är maria
Tycker du om gul-bil-leken: nej, den är skittöntig.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: typ 7,50 :-
Mycket är klockan: 18.01
Många kontakter har du på msn: runt 350 st
Spenderar du en regnig dag bäst: hemma och chillar

VEM :
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Christina: ringde ni om lägenheten?
Pratar du med just nu på msn? ingen
Ringde dig senast? arbetsförmedlingen for the win!
Vill du kasta en sten i huvudet på? finns väl några stycken..
Saknar du mest just nu? mamma, var ett tag sen jag träffade henne, buhu.
Ska du träffa imorgon? mina, förtillfället, trevliga  jobbarkompisar
Sov du med senast? the j to the o to the c to the k to the e
Vem fick du senast sms av: mahlin

JA- OCH NEJ-FRÅGOR :
Cyklat utan händerna:
jaaaaaman
Gråtit en hel natt: nä, tror inte det iaf..
Druckit så du spytt: ja, senaste i lördags. då var jag riktigt gullig.
Åkt vattenskidor: japp och skulle vilja lära mig att åka wakeboard
Åkt rullstol: jag var 15 år, svimmade av mensvärk och fika åka rullstol genom hela flygplatsen i nice.
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja, det gjorde jag senaste igårkväll med lite assistans av J
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja, det har man nog gjort. filmkväll med kvinnofolk i fett hår och mjukisar är sjukt underskattat.
Haft träningsvärk: ja. speciellt back in the days när man hade oskis som tränare
Önskat att du var det andra könet: ibland kanske, coolt att prova på liksom.
Sett din kompis i rosa kanindräkt: nej, men jag skulle inte banga om någon bjöd mig på maskerad!

Har du mer funderingar eller känner att du vill veta lite mer djupgående om frågorna ovan, var inte rädd att kontakta mig.
Du hittar mig på [email protected]

/Din maary i hooden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0