Farmer looking for wife

I lördags åkte jag och Jocke ju in till stan för vi skulle dejta lite.
Vi var runt och fönstershoppade lite, och jag köpte 2 st tröjor på Gina som man kan ha när man jobbar. Svarta och enkla.
Sen vandrade vi hela vägen till OneOff för att inse att de hade stängt, kalla och lite bevikna gick vi in på 7/11 och köpte kaffe. Jag var inte besviken länge till..

För där står:


Bonde-söker-fru paret från Dalarna!
Isabel var fint uppklädd för fest och var inne och skulle köpa en bussremsa.
Jag gillar otroligt kändis-täta Sthlm!

Efter det så drog vi till en kina resturang, som för övrigt var helt värdelös men vi satt där någon timme. Sen gick vi tillbaka till Sergel, när vi kommer dit inser Jocke att han tappat sitt busskort, så då går vi hela vägen tillbaka och hittar som tur busskortet. Eftersom att vi har lite slötid innan bion börjar så går vi motsatt riktning och tar sedan tunnelbanan tillbaka. Det var lite småkyligt ute och enda väldigt skönt.
Sen såg vi ju Patrik 1,5 - jag gillade inte den. Jag vet inte va det var, jag trodde nog att den skulle vara roligare.
Jag blir alltid besviken på filmer nuförtiden. Men visst, den var väl ganska bra i.o.m att de tog upp frågan om homo-adoption. Så den får godkänt, men inge mer.
Efter filmen var slut drog vi hem och hämtade bärs och drog över till Joel och Christina. Där var det full fest och vi kom ganska snabbt ikapp. för plötsligt var kl 03.45 och vi var påväg till grillen för lite nattlig mat.

Igår sov vi rätt länge men när vi väl hade kommit upp drog vi iväg och kollade in nya gallerian bo:x, var rätt ok. Men jag tror knappast det kommer gå så bra för den gallerian, Det var inget "man bara springer in på" det var allt från exklusivt till duka, men bara inredning. Men fanns mycket fint, vi köpte platsorkideer för 300 spänn, haha. Men de var fina, och såg bra ut OCH vi  slipper vattna dem. Mycket bra!

Sen blev det den klassiska vändan på IKEA som slutade på 1049 :-
Jag köpte lite julpynt, jag längtar tills jag får sätta upp det!

GOOOOOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0