En liten boost för självförtroendet!

Inatt tror jag att jag har sovit hela natten, var längesen. Jag har en förmåga att vakna stup i kvarten, kolla klockan och inse att det är många sovtimmar kvar. Jag och jocke vaknade hungriga, och magen skrek frukost! Kylskåpet skrek: HANDLA! så vi låg och drog oss lite istället.

Upp och iväg på bussen, som jag alltid lyckas somna på. Sen in på pressbyrån och fick tag i sveriges torraste macka som jag försökte dränka i saliv för att ens kunna svälja.

Jag sitter fortfarande och gör samma saker på dagarna, registeringen. Det är liiite enformigt men idag gav Anneli mig hopp, snart sa hon, snart är det över. Då skulle jag få någonting annat att göra.
Sen hade jag tydligen fått mycket beröm på deras lunchmöte, beröm känns alltid bra! Så jag klev upp några steg på trappan idag kände jag.

Sen ringde min handledare/chef/anvarige på Qwork och sa att hon också bara hört bra saker och ville komma och hälsa på någon dag.

Sen är det BigAir på stadion på lördag. Känner du dig sugen på att dra dit? hola at me! Jag vill gärna dit, min man jobbar och dra själv på event i Sthlm är jag inte mogen för än.

Kommentarer
Postat av: jonas

Jaog ska nog dit...

2008-11-18 @ 18:23:32
Postat av: Sofie

Faan va skoj att det flyter på för dig. jo med mig är det bra, det gammla vanliga jobbar, sover och renoverar och ibland kan det smita in en öl eller två ;) Ja men självklart kommer jag och hälsar på mina HosjlFlikks! Saknar er ju!

Puss

2008-11-19 @ 17:07:36
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: Mia

uppdatering tack =) hahaha

2008-11-27 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0