SÖT TJEJ

Ja, idag fixade jag passet. Jag ser ut som en straffånge! Så nej, det blir ingen msn-bild av det, tyvärr.
 Men nu så är det gjort, ska hämta ut det om en vecka.
Och ja, för de som inte vet så är jag påväg till det stora landet långt bort - USA.

Idag har jag som vanligt, den här veckan, jobbat. Jag har tagit bort söndagen, så på lördag äre PARTY 'TIL  WE DROP!
Och idag har jag shoppat, ett  nattlinne, ett linne och en tubtopp.
Egentligen är det slutshoppat nu, måste spara min kosing, som jag har.
Menmen, lite marknadshelg sen så, äre till att bosätta sig på kgården.

Lite Matisyahu live hos Letterman, mys.



btw, helge gjorde sitt första mål igår för hans korpenlag, därför han e historisk : ) - så grattis helge, keep it up så är du snart örebros svar på zlatan!


Kommentarer
Postat av: :-)

Jag protesterar!! Upp med den på MSN nu!! :@

Puss(F)

2008-05-23 @ 01:48:39
Postat av: Anonym

convict !

2008-05-23 @ 14:47:02
Postat av: :-)

Vadå "maary - lilla hora"? :-(

Låter allvarligt.



Puss på dej sötis

2008-05-24 @ 00:19:37
Postat av: :-(

Men tjena brorsan (:-)) Vad gör du här inne på bloggen var och varannan dag gulleplutt? / :-(

2008-05-24 @ 09:54:59
Postat av: :-)

Jag gör väl vad man brukar göra på en blogg, läsa eller? :S

2008-05-24 @ 12:14:07
Postat av: :-(

Tihi men ojsan, hojsan där lät man visst lite syrlig! Underbart att du hittat ett så givande intresse kära broder! Länge leve du! Puuuuss (F) / :-(

2008-05-24 @ 12:37:15
Postat av: :-)

Svart mullbär (Morus nigra) är en art i mullbärssläktet och familjen mullbärsväxter Arten är inte känd som vildväxande, men tros härstamma från Asien.



Svart mullbär blir enn träd på upp till 10 meter. De unga grenarna är dunhåriga. Bladen är äggrunda, ibland med 2-3 flikar, 7-12 cm långa och 5-10 cm breda, eller större på långskott, de är strävhåriga på ovansidan och dunhåriga på undersidan. Bladkanterna har rundade tänder, basen är hjärtlik, spetsen är utdragen. Hanblommorna sitter i ax som blir 2,5 cm långa. Frukten är saftig, något syrlig och rödsvart. Den omogna frukten är giftig.



mullb%25C3%25A4r" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/Svartmullb%C3%A4r


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0