LOOPTROOP ROCKERS

Kom hem från Uppsala för några timmar sen, har krubbat och kollat på berg flyttar in, lätt bland mina bästa program.
Även hämtat bilen som jag såå snällt lånat ut till Andres. Jag kommer komma till himlen en vacker dag.

Looptroop var helt ok, var ett rätt förväntat spelschema. Lite små tekniska problem.
Och förövrigt är looptroop rätt diviga, men iofs det kanske en annan skulle bli också så.
DJ Large va även och stutsade runt på scenen litegrann.

Jävligt fett att Promoe dök upp på scenen med marysoul-jeans. WWW.MARYSOUL.COM - you just gotta dig it!
Sen ju perry sschmössher, hur han nu behagar att stava sitt efternamn, bland de snyggaste vi sett. 

Imorgon är det jobb igen, nog för att jag för tillfället känner mig helt förtidspensionerad och inte kommer ihåg hur det är att jobba. Men det glöms väl rätt snabbt så fort man sätter sin fot på härliga kgårn.

Nu måste jag sova. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0