I'M WANTED!

Yes, jag har typ 10 jobbdagar inplanerade, på raken. - KLIRR KLIRR!
Men det är lika bra att jobba, så att man inte har någon chans att göra av med pengar! haha, jag skulle spara min förra lön men på nått vänster så fanns det inte alls mycket pengar kvar att sätta över till mitt sparkonto.

I helgen ryktas det om att de är Falukalaset, hm.. kan va värt. Ska funderar på det, eller om man lika gärna kan jobba och dra ihop pengar istället, för att som sagt, göra av med dem.

Imorgon när jag var ledig skulle jag in till stan och fixa pass, men nu jobbar jag så frågan är om jag hinner med det.

Det var det. så länge. Hörs sen!

btw, jag är dig på spåren mister munter.

Kommentarer
Postat av: :-)

10 dagar!! Det är ju typ olagligt, eller är kanske 11 irad man inte får? Anywya, mycket duktigt att att du är så arbetssam!

När du desan har passet kan du väl ha passbilden som presentationsbild på MSN, så söt som du är :)

//Dinhemligabeundrare

2008-05-19 @ 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0