Hjälp

Igår va det fart på fröken Carlsson. Det blev en del öl, och höll på att bli utslängd från Banken, men Oa kom till min räddning och skällde ut vakten och sa med bestämda ord att Maria är man inte otrevlig mot, haha.
Cyklade som vanligt in till stan, och sen hem. Fyfan, jag ramlade X antal gånger påvägen hem, vaknade i morse med blåmärken och krapsår, pappa konstaterade även att cykelkorgen va sne.
Men kvällens bästa va iaf att jag hittade på min lillebror på vägen hem, han hade vart hos någon polare, så jag fick honka med han. Vilket typ räddade min kväll med tanke på hur trasig jag var.
Jag har även bestämt mig att börja cykla med hjälm, i nyktert tillstånd litar jag inte på andra trafikanter, i onyktert tillstånd litar jag inte på mig själv.

Jag har nyss gjort grillspet, nu ska jag och pappa grilla dom.
Vi ses på harrys ikväll!
Hooooolah!

Kommentarer
Postat av: mary

DUDE! Kommer du ihåg att du å johan ringde mig eller? :P Ja var i full gång med att spy efter att ha käkat kass (o)färskost, så ja pallade inte svara.



so long.

2008-05-31 @ 22:43:16
URL: http://www.marysoul.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0