Hemmakvinnorna!

Igår grillade jag och Andres, solen gassade lång in på eftermiddagen. Helgrymt väder!
Andres hade gjort egen potatissallad, mmmh, det var sjukt gott och det hela slutade med paltkoma! 
Vi satt på hans balkong och åt och pratade skit om alla vi kunde komma på, typ.

Sen försvann solen då drog vi in och tittade på "min bästa väns bröllop" haha, tog det lite chill sen vid 11 drog vi ner till kopparhatten. Va bra med folk där och kön till toan va ofattbart lång, tillslut hade jag inget val än att ställa mig i kön..

Housewives va typ 2 st 1,60 m långa svartklädda brudar som spelade riktigt tung musik!
Uteserveringen var öppen så vi satt där och språkades vid
Igår drack jag tequila, inte det bästa jag vet, inget jag gillar alls faktisk. Det märks i huvudet idag..

Träffade Oa ute, han stoltserade att han hade hållt i suneman, Maria. Du kan va stolt, du skulle sett Oa's vaggande rörelser, haha.

Idag har vi hållt på att pyssla med lite inför sommaren här hemma, jag sydde gardiner till altanen, blev riktigt mysigt.
Jag är även kommit på att jag ska odla nått, haha. Vad är inte riktigt bestämt.
Jag frågade pappa om han hade nått man kunde odla nått i, då tittade han konstigt på mig och frågade om jag skulle odla cannabis.
Men, tyvärr pappa, det lutar åt potatis eller tomat. Jag ska kalla det projekt of the summer -08.
Nu ska jag söndagsstäda lite.

 
MARY MARY!
http://www.youtube.com/watch?v=-Ut6J9jSnh4

Kommentarer
Postat av: mary

haha, men då måste johan vart full, för han har aldrig hållt i sune :P Men han har sett honom live :)

på torsdag spelar truppen här i upptown, kommer du hit å kollar med mig å josse?

2008-05-12 @ 23:14:16
URL: http://marysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0