Glimtar från valborg

Drog ju, som kanske lite beknat för er, till Uppsala och friade valborg.
Hängde runt med tobberudeboy och hans vänner.

Jag drog till Uppsala på tisdagen, kom dit på kvällen så då blev det mest äta och sova och på ondagsmorgon, runt 10 tiden, drog jag till ån och kollade på alla båtar (någon weird tradition) sen drog jag och mötte upp de andra.
Lite chill och champange i stadsparken, sen på sillunch, jag åt typ sill för första gången i mitt liv och det är nog ingenting jag kommer fortsätta att göra. yue, usch och fyfan va äckligt det var.

Sen drog vi till Orange, en liten klubb men en mysig uteservering. Hängde där ett tag, sen va det hem till männen, ena skulle powernappa, andra skulle duscha, så jag satt mest och höll ställningarna.
Hem till Tobbes syrra Mia och grilla, lite fest och så.
Efter det drog vi tillbaka till Orange, de hade lite reggae och house, på 2 dansgolv.

Klubben stängde vid 3, hör och häpna kära harrys-anhängare. kl 3!
Efter det splittrades gruppen lite, några drog hem, vi drog och köpte folköl.
Sen visste någon, i våran lulla grupp att det var rave på gång, så vi drog dit.
Och det var helt wicked, asstora högtalare som bara dunkade ut massa osammanhängde musik. och ALLT lät likadant, där höll vi till typ 05.30, då hade solen gått upp och det var dragljus ute, alla va skitrötta så vi begav oss hem.

Jag kom hem vid typ kl 6 någongång, sov till 11 sen var det bara upp och va på bena.
Sen chillade jag tills lördag då jag åkte hem.

Och på lördagskvällen styrde vi harrys, va vikingline-cup så det var smockat med backåtslickade och skjortbärande innebandykillar. Så kvällen va rätt ovärt, spännande att "öset lsd" hade ringde mig på kvällen, vem det nu är..

Och igår tatuerade jag mig, så idag är jag fortfarande helt vimmelkantig. Säga vad man vill men det gjorde sjukt ont, jag somnade på stört när jag kom hem, 3 timmar non-stop tatuerande, plus att jag va bakis. fett bra combo!



En liten hyllning och lite sommarkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0