FALUKALASET

Jaja, i helgen va det falukalaset, för er på whoa som tror att jag chillar runt i danmark kan fortsätta tro det.
I fredags jobbade jag till 16, sen på kvällen drog jag och pappa ner på stan, åt langos och åkte karuseller, haha. Nått som snurrade som fan och sen radiobilar, de va roligast!
Sen gick vi och kollade på Rix FM festival, EMD var på scenen när vi kom dit, haha vilka sötingar. Sen gick Alcazar på, jävla va disco.
Senare på kvällen drog vi hem till Malin och umgicks lite, sen hämtade jag mamma. När jag precis skulle ställa in bilen i garaget och såg min sköna säng framför mig, kom min granne och frågade om jag inte kunde skjutsa honom och 2 pojkar till stan, så vad gör man, bara att sätta sig i bilen igen.
Jag kom hem vid kvart i 2 och somnade på störten, så ringde kl 06.45 på lördagsmorgonen, bara att slänga sig ur sängen och till jobbet.
Dagen va seg, men skön. Dock sjukt jobbigt att sluta 21, då var det hem och göra sig tjusig för att sen dra ut på fest :)
Va med Malin, Sofie och Lauren, va ett tag sen.

Runt 11 så hamnade vi på slitage, fyfan vilket ruttet fjortisdisco. Fett med de som glassade i VIP-arean, haha. FETT COOLT med vip på etage.

Blev en del slir där inne men hamnade som tur är på bussen hem kvart över 2. Slockade på en gång när jag kom hem och vaknade i morse med världens huvudvärk och det kliade i hela kroppen, fyfan va dåligt jag mådde. Kunde inte ligga still typ, gick upp och drack lite vatten sen somnade jag som tur om.
Jag och mamma drog ner på stan lite senare och kollade in, va vi trodde, falumarknan, men de va inte mycket att hänga i julgran och inga affärer va öppet. Så det var lite B.

Nu ska jag återgå till ryggläge, min kropp är inte riktigt bra än. TUR att jag inte jobbar idag.
'Tack och hej - etagetjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0