Alltså..

"Jag ska försöka blogga lite mellan allt som händer, nu när ni blivit så många läsare" mihihi.
B-b-b-b-boring gaal.

Jag är iaf veckans raggarbabe för jag har tvättat min bil, iför bikini a la Jessica Simpson-style.
OCH jag har städat ur pappas senaste vrålåk, en Volvo 240 typ. Så jävla mycket äckliga hundhår, man kan ju bara börja funderar på om de vanvårdade hunden lika illa som bilen. Usch i sånt fall.

Jag har senaste dagarna kommit på att jag vill ha en hund, så är du runt 20+, singel, snygg och god ekonomi OCH vill ha hund, hör av dig.

Nu ska jag iväg ut i solen igen, jag satsar stenhårt på Ibizabränna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

u runt 20+, singel, snygg och god ekonomi OCH vill ha hund, hör av dig.



snygg vet ja inte, god ekonomi, hm ja....

hund?? självklart:)

2008-05-31 @ 03:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0