8/5 #2

Idag frågade en gubbe om jag vill med på fest, han berättade att han hade lite egengjort sprit på övervåningen och att vi sen skulle till kvarnberget. Haha!

Tur att man har nått att se fram emot, men sen är det ju synd att jag är så dålig på att spara pengar, haha.
Sen kan jag ju berätta att jag INTE fixade med alla papper idag, som jag sa att jag skulle..
Jag vaknade typ 11, så hann jag äta mat, sen cyklade jag iväg till kära k-gården.
Tror nästan att jag måste gå och göra det nu, efter det här.
Måste nog ha någon som peppar mig lite.

Sen imorgon ska jag sy klart mitt evighetsprojekt, min kjol. Ska ha den på lördag när jag dansar runt till housewives. Hoppas på en riktigt bra kväll med mister monster.

Som sagt, till pappersarbetet!
mjaau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0