Mina gudomliga hemligheter

Vem pryder inte metro's första sida om inte bouncedansraren Fredrik "Benke" Rydman. Han är så snygg! Tyvärr har han fru och en 1-årig dotter. Blir nog svårt att bräda, men drömma går ju.

Idag har jag vart med Veronica, hon var hit till en frissa och satte i löshår. Ooooh my! va snyggt det blev. Jag blev så himla sugen, att få sådär långt hår som jag alltid velat ha, men genom totalsinnesförvirring så har jag alltid klippt av mig håret. Jag skyller på min mamma som har ett dåligt inflytande på mig då det gäller mitt hårs längd.

Jag hann även förbi djuraffären och köpte bakrundspapper åt MR V. Även torrfoder, med massa viktiga mineraler och vitaminer åt min lilla sköldpappi. Så här fint blev det när jag satte upp bakruden.

image4

Imorgon är det jobb igen. Ons, tors, fre, lör och söndag. Men det ger timmar och jag trivs väldigt bra, mycket bra personal.
Jag och resten av familjen, ska försöka hinna med en vända till kupolen innan jobbet. Dit och, ja fönstershoppa för min del, flanera och sådär.

Kl 21.00 ikväll var det Ya-ya flickornas gudomliga hemligheter på TV3. Vilken flopp!
Boken var så otroligt mycket bättre. Filmen hade tagit och bort lagt till de mest konstiga saker, och så långdragig film. usch usch usch, jag ger den ett stort minus.

Men för att hoppa till någon helt annat;

Beskriv ditt liv i sex bokstäver är senaste grejen just nu.
Iden kommer, självklart, från USA och Smith Magazine. Folk skickade in sina bidrag till tävlingen och ägaren av tidningen gav senare ut boken "Not quite what I was planning: Six-words memories by writers, famous & obscure"
Så nu är min fråga till er, vilka 6 ord sammanfattar ditt liv hitills?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0