Lev idag!

Idag går mina tankar till den 23-åriga mamman i arboga som förlorat sina 2 barn i ett fruktansvärt knivmord för någon dag sendan. Det får mig att tänka på att livet är här och nu.
Att man ska tänka på att aldrig skiljas ovänner, för vem vet om det faktisk är sista gången ni ses.
Att man ska alltid säga det man känner, det får mina tankar att leda till denna katt och råtta-lek som sker mellan två människor. Att man är så rädd att någon ska få veta vad man känner för en person när det gäller kärlek, nog för att det handlar om den otroliga spänningen och attraktionen.
Men även den glädje man kan skänka en annan människa genom att bara kommentera en ny hårfärg till att personen i fråga gjort ett bra jobb. Så lite, som gör så mycket.
Jag är en av de människor som har svårt för att berömma men lätt att dömma. Jag utgår från att människor ser på mitt kroppspråk vad jag känner för en person. Som min vapendragare och andra hälft Mia, jag säger för sällen till henne vad hon betyder för mig. Men hon är guld!

image2

Resan upp till fjällen gick riktigt bra, solen har strålat på oss hela vägen upp och det sägs att solen ska lysa lika härligt imorgon! Kommer bli en fin dag för mig och min snowboard!
Får se hur många dagar vi stannar, planerat att åka hem på tisdag. Just nu känns det som en otroligt bra plan, men vem vet om jag vänder på en femma och dra om någon dag.
Påsken är så tidig i år att vi nog kommer hinna åka upp en gång till innan snön försvinner.
Även om bilturen upp gick förvånansvärt bra är jag helt trött och slut nu, blir nog tidig kväller ikväll.


Och jag ska passa på att lovorda Looptroop's nya låt The Building, som är ännu en riktigt klockren träff av killarna.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 21:18:57
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

Glad påsk vill jag främst säga, sen så undrar jag, hur brukar du fira din påsk? mer om hur jag firar kan du läsa i mitt senaste inlägg :) hoppas iaf, du får en riktigt härlig påsk!

2008-03-20 @ 21:20:51
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Sara

hoppas ni får en bra påsk där uppe;) själv så va de inte min grejj att åka just den här helgen kände jag skulle va hemma å ta de lungt vilket jag nu känner att jag gjorde hel rätt i :) hälsa all från mej :D

Glad påsk

2008-03-21 @ 11:17:46
URL: http://Barbiesara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0