It's always better when we're together

I JUST LOVE äldrevården, idag blev jag kallad skitunge, haha.
Imorgon är det jobb igen, hela härliga helgen.

Men på måndag eftermiddag/tisdagförmiddag drar jag till Uppsala och hälsar på Mary! Det kommer bli riktigt fett och det ska bli sjukt kul att träffa den snygga ungen Sune!

På tisdagskvällen har Marysoul modevisning!
Vart: Katalin, Uppsala
Kl: 19.00
Pris: 50 spänn!
Underhållning: ADAM TENSTA!

Kolla även in Marysouls webbshop - www.marysoul.com

Så är du och hänger runt i Uppsala på tisdagskvällen, ta med dina vänner och kom dit!
Det kommer bli en fet kväll med massa schyssta kläder och grymma människor!
Ha, hänga backstage med Tensa, TUUUUR att jag har laddat kameran, HEJ KÄNDISFOTON!

Hur många dagar jag blir där vet jag inte, men spontan och oförutsägbar som jag är så åker jag väl hem när jag känner fört. En gång träffade jag en rutten människa som ville framstå så troligt loose, men lyckade bara vara jävligt tråkig.

Vincent flyter mest runt i akavariumet, just chillin'
Igår kröp han iofs runt helnöjd på mitt golv.

image6

Eftersom att jag ännu inte fattat hur man infogar youtube-rutor i bloggen så får ni nöja er med en bild.
Detta här hunken Jack Johnson, som ni ser, f.d proffssurfare och nu musiker.
Vilken man och vilken röst!
Youtuba breakdown & better together,

I miss yooou!


Klart slut - varulvstjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0