ICE - in case of emergency

Det är det hetaste just nu, du ska lägga in ICE i din telefonbok och lägga till dina närmsta personers telefonnummer där.
Det har visats att många gånger när folk är med om en olycka så är det så svårt för sjukhuspersonalen att få tag i någon anhörig just för att man inte vet vilken man ska ringa, bland alla telefonnummer i telefonen. 
Så se så! Lägg till det i din telefon nu!


På torsdag 19.30 på tv 3 kommer min kusin att vara med i programmet sjukhuset. De har filmat från när han flygs in från gävlesjukhus till uppsala. De har även följt upp honom och det kommer visas i höst. Jag vet inte fortfarande inte om jag kan känna vid det, att det faktiskt har hänt. Men råkade ni zappa förbi det på torsdag, skänk han en tanke, han kämpar på!

Jag har även funderat på att ta mitt pick och pack och dra som au-pair, jag känner att jag behöver miljöombyte och jag vill se något annat, uppleva! Men velig som man är så kanske man har ändrat sig imorgon, men jag tror det skulle vara en bra erfarenhet, min faster berättade här om dagen om sina pensionärpolare som sagt att de skulle börja leva nu när de blivit pensionärer, men jag och faster var klart överrens om att det är här och nu som gäller. Jag vill kunna titta tillbaka på mina unga år och känna att jag gjort mycket, samlat på mig mycket erfarenheter.

vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0